- Въпрос: Защо е необходимo да заплащам за опаковка на растенията?
- Отговор: Когато купувате лично растенията от разсадника, вие внимавате, за да ги пренесете невредими до дома. Но когато растенията се изпращат с куриерска фирма, те се товарят на бусове и камиони, заедно с много други пратки. По време на пренасянето лесно се чупят части от растението, а сме имали и случаи, когато върху нашите растения са падали тежки кашони.
При повреда на растенията от куриера, обикновено клиентът има право да поиска възстановяване на стойността, но това е свързано с излишни нерви и разправии. А в крайна сметка остава чувството на разочарование.
След няколко драстични случая, когато растения пристигаха буквално смляни, ние въведохме специална опаковка, с която вече няма никаква опасност от повреди. Сега можем да си позволим да дадем гаранция на клиентите ни, че растенията им ще пристигнат невредими.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Въпрос: Изпращате ли тропически палми, Адениум и Плумерия през зимните месеци?
- Отговор: В повечето дни през зимата, изпращането с доставка на следващия ден, не представлява проблем. Ако времето е твърде студено, можем да задържим поръчката до първото затопляне. Клиентът ще бъде в течение на всичко, разбира се.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Въпрос: Как ще разбера, че растенията ми са изпратени към мен?
- Отговор: При всяка нова информация относно Вашата поръчка, ще получавате автоматичен имейл на email адреса, който сте предоставили. Затова е важно той да е валиден и да е адрес, който проверявате редовно.
По имейл ще получавате уведомления за всяка промяна в статуса на поръчката Ви, когато има готова товарителница, когато е изпратена и когато е доставена.
Проверявайте редовно електронната си поща!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Въпрос: Доколко са актуални показаните количества от всеки артикул?
- Отговор: Стараем се да поддържаме сайта ежедневно. Веднага, щом някой вид е изчерпан, това се отразява и на сайта.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Въпрос: Кога ще имате отново от изчерпаните артикули?
- Отговор: Растенията от новото ни производство обикновено влизат в продажба до края на април. До тогава са налични и растенията от внос. Единствено от малките цитруси, за сезон 2014 новите растения ще са готови през есента. През април ще имаме само нови лимони и цитрусите, които са налични в разсадника към момента.