Валута
BGN
  • BGN
  • EUR
Език
Меню
Профил
Език

Категории

Условия за ползване

Общи условия за покупко - продажба през електронен магазин www.palmi.bg



Този уеб сайт (www.palmi.bg ) и всички изображения, видеа, програмен код и свързана информация под формата на съдържание (занапред наричани „Сайт“ или „Сайтът“) са собственост на Палм Център - Пловдив ЕООД, булстат: BG204460763, със седалище иадрес на управление гр. Пловдив, жк. Тракия, бл. 256.

 

Целта на настоящите общи условия е да фиксира отношенията между Палм Център - Пловдив ЕООД  (занапред наричан „Търговец“) и всички физически или юридически лица (занапред наричани „Клиенти“), които искат да закупят продукти, предлагани в онлайн пространството от Сайта.

 

I Общи разпоредби

 

1.1 Информация, изисквана от Закона за защита на потребители, Закона за електронна търговия и Директивите на Европейския съюз за продажба на продукти в Интернет

 

Търговско наименование на Търговеца: Палм Център - Пловдив ЕООД

 

Седалище и адрес на управление: гр. Пловдив, жк. Тракия, бл. 256

 

Булстат: BG204460763

 

Органи, които упражняват контрол и предоставят защита на потребителите:

 

Комисия за защита на личните данни

Адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,

тел.: (02) 940 20 46

факс: (02) 940 36 40

Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg

Уеб сайт: www.cpdp.bg

 

Комисия за защита на потребителите

Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4и 6,

тел.: 02 / 980 25 24

факс: 02 / 988 42 18

гореща линия: 0700 111 22

Уеб сайт: www.kzp.bg

 

При възникване на спор, свързан с онлайн покупка можете да ползвате сайта ОРС. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage)

 

1.2. Сайтът е достъпен на адрес в интернет www.palmi.bg и чрез него клиентите могат да закупуват и получават услуги, свързани с доставка на продукти, които се предлагат в сайта.

 

1.3. Чрез сайта, клиентите могат да получават информация за нови продукти, техните характеристики, цени, условия за доставка и организираните от търговеца промоции.

 

1.4. Търговецът е длъжен да доставя поръчаните от клиентите продукти, според предвидените в закона рамки, като гарантира правата на потребителите, изцяло следвайки добрите практики за потребителско и търговско право.

 

1.5. Търговецът използва услугите на трета страна, в случая куриерска компания Еконт, за доставка до клиентите на закупените продукти от сайта. Цената за доставката се определя отделно и изрично от ценатана стоките, като при процеса на поръчка на продукти, клиентите имат информация за ориентировъчния размер на сумата за доставка, която ще бъде заплатена куриерската компания. Цената за доставка не може да бъде изчислена с точност, тъй като стоката е с постоянно променящи се рамери.

 

II Поръчка, доставкаи документи при поръчка

 

2.1. За да осъществи поръчка на продукти, предлагани от сайта, всеки един клиент избира продукти и количество продукти, които иска да поръча. След това въвежда своите данни, посочва дали желае издаването на фактура, както и въвежда адрес за доставка на поръчаните продукти.

 

2.2. При осъществяването на поръчка, клиентът трябва да се съгласи с настоящите общи условия. При несъгласие с тях не е възможно да се завърши процеса на поръчка на продукти. Със съгласяването си да спазва настоящите Общи условия, клиента потвърждава, че се е запознал с тях, съгласен е с тяхното съдържание и се задължава да ги спазва.

 

2.3. При попълване на данните за поръчка на продукти, клиентът се задължава да въвежда точни, актуални и коректни данни за доставка – имена, адрес, начини за връзка. При предоставяне на некоректни или неверни данни, същият може да загуби правото си да получи продукта.

 

2.4. Електронният адрес (e-mail) и телефон, предоставени от клиента по време на поръчката, ще се използват като основен канал за комуникация и размяна на електронни документи между търговеца и клиента.

 

2.5. Всеки един клиент може да променя детайлите по направена поръчка само ако заяви това чрез електронно съобщение или телефонен разговор, от предоставените такива по времена поръчката. Заявки за промяна на поръчка, които са направени от различни от предоставените начини за контакти (e-mail адрес или телефон) по време напоръчката, няма да се приемат.

 

2.6. След коректното въвеждане на данните, следва клиентът да изпрати поръчката за изпълнение от търговеца. При потвърждение на поръчката, клиентът ще получи на предварително посочения електронен адрес информация за направената от него поръчка. Всяка поръчка се изпраша само след потвърждение от страна на клиента при телефонно обаждане от служеител на Палм Център - Пловдив ЕООД.

 

2.7. Поръчаните артикули се доставят, използвайки услугите на куриерска компания Еконт.

 

2.8. Поръчките се обработват с срок от 1 до 6 работни дни, което зависи от натовареността на сезона, в който е направена поръчката. Поръчаните артикули се доставят на следващия ден след порвърждение на поръчката.

 

2.9.Ако търговецът не може да изпълни дадена поръчка поради факта, че не разполага с поръчаните стоки на склад, той е длъжен да уведоми за това Клиента.

 

III Защита на потребителите

 

3.1. Всички условия и разпоредби на този раздел, както и общите условия, се прилагат само спрямо физически или юридически лица, за които може да се заключи, че са потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите, Закона за електронната търговия и/или на Директива 2011/83/EC на Европейския парламент и на Съвета от 25 Октомври 2011 година.

 

3.2. Основните характеристики на продуктите, които се предлагат чрез сайта, са описани на страницата на съответния продукт.

 

3.3. Цената на продуктите, обявени в сайта са крайни, обявениса в лева (BGN) с включено ДДС и всички други изисквани по закон данъци или такси.

 

3.4. Пощенските и куриерските разходи за доставка на продуктите не са включени в цената за продуктите, обявени на съответната страница, а се налагат допълнително. Техният размер се предоставя като информация при процеса на поръчката, преди тя да бъде изпратена за обработка от търговеца. Клиентът има възможност да се запознае с нея по време на изготвяне на поръчката, като преди да я изпрати за обработка от търговеца, му се визуализират ориенировъчки разходи, които следва да направи, за да получи продуктите, обект на неговата поръчка.

 

3.5. Информацията, предоставяна на клиентите е актуална към момента на визуализирането ѝ в сайта, преди и по време на извършване напоръчка.

 

3.6. Търговецът задължително посочва условията за доставкана на отделните продукти в сайта.

 

IV Отказ от стока

 

4.1 Клиентът има право да се откаже от поръчаните стоки всрок от 14 дни от получаване на стоката в случай, че тя не е използвана, не е нарушавана цялостта на опаковката ѝ и е във вида, в който е получена, всъответствие с условията по чл. 55от ЗЗП.

 

4.2 При констатация на дефектен продукт до 24 ч. от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, търговецът се ангажира той да бъде подменен с нов, съгласно гаранционнитеусловия на съответната фирма производител или да възстанови заплатената от клиента стойност на стоката, съгласно чл. 55 от ЗЗП, считано от датата, на която клиентът е упражнил правото си на отказ. След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, отремонтирането на стоката се поема от клиента.

 

4.3 Транспортните и други разходи по получаване на стоката са за сметка на клиента. При несъответствие на стоката с характеристиките, посочени в страницата, доставчикът възстановява цялата платена от потребителя сума, включително и транспортните разходи, заплатени от клиента за придобиване на стоката, съобразно чл. 59 ал.3 отЗЗП, в срок от 14 дни от получаване на стоката и при условие на ненарушен търговски вид на стоката и опаковката.

 

4.4 Продукти могат да се върнат единствено на адрес гр. Плодив, Офис на куриерска фирма Еконт - ЖП Гара.

 

4.5. Клиентът се задължава да съхранява получените продукти с грижата на добър стопанин, да съхранява оригиналната опаковка за целия срок на гаранцията и периода на възможност за връщане на стоката.

 

V Други условия

 

5.1. Търговецът доставя и предава стоката на клиента в определените срокове.

 

5.2. Клиентът трябва да прегледа всички продукти, които се съдържат в доставката, в момента на нейното получаване пред служител на куриерска фирма Еконт. Ако един или няколко от продуктите не отговаря на изискванията и техническите характеристики, клиентът трябва да уведоми за това незабавно търговеца.

 

5.3. Търговецът гарантира и предприема мерки за опазване на личните данни на клиента според Закона за защита на личните данни.

 

5.4. Клиентът се съгласява търговецът да обработва личните му данни само за целите на направените поръчки. Търговецът няма право да предоставя тези данни на трети лица, без да е налице разпореждане от компетентен орган на Република България.

 

5.5. Клиентът, осъществявайки поръчка в сайта се съгласява да получава търговски съобщения от търговеца за бъдещи маркетинг цели и кампании, като декларира за същите тези електронни съобщения, че няма да ги третира като непоискани търговски съобщения по смисъла на Закона за защита на потребителите и Закона за електронната търговия.

 

5.6. Настоящите общи условия са видими постоянно на адрес в интернет: www.palmi.bg  и могат да бъдат изменяни от търговеца, без той да е задължен да уведомява предварително за това.

 

5.7. Евентуалната недействителност на някоя от разпоредбите на тези общи условия няма да води до недействителност на поръчката, направена от клиента.

 

5.8. За неуредените в тези общи условия въпроси, свързани с изпълнението и тълкуването на условията на поръчки в сайта, двете страни първо се допитват до Медиаторски съд към Търговско-промишлена палата на Република България, а след това и до Комисията за защита на потребителите. При непостиганена съгласие пред Медиаторски съд, се прилагат законите на Република Българияпред съответния компетентен орган по адрес и седалище на търговеца.

Seliton E-commerce Solution